Головна Про організацію Новини Фотогалерея Відео Приєднатися Контакти

 
      Головне меню

Підписка на новини
Ваш e-mail
Новини
02/02/2018

12 українських роликів, які ви забули подивитися у 2017

Збільшити...

Знущання над тваринами, гендерна дискримінація та відсутність взємоповаги – ось біди, які найбільше турбують молодих українських рекламістів. Із півтисячі робіт, знятих для фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival у 2017-му, видання Platfor.ma визначила найпоказовіші теми.

Тварини

Домашні тварини губляться щодня, лише 10-15% з них повертаються додому, інші ж поповнюють лави безпритульних. Повернути улюбленця можна завдяки мікрочіпу з усією інформацією про нього, який безболісно вживлюється у тіло тварини.

У багатьох країнах електронна ідентифікація чотирилапих є обов’язковою, в інших ця процедура просто дуже популярна. З 2010 року в’їзд тварин без такого мікрочіпа в країни Євросоюзу заборонено. В Україні ця практика тільки починає впроваджуватися: в кінці минулого року у Львові безкоштовно прочіпували перші кілька тисяч собак. Соціальний ролик про відповідальне ставлення до домашніх улюбленців зняли young&hungry production.



Літні люди

У будинках для літніх людей офіційно проживають щонайменше 22 тис. чоловіків і жінок. Крім фінансування, геріатричні центри постійно потребують волонтерів, у першу чергу – просто для спілкування з мешканцями. Відвідування будинку для літніх – це не споглядання безрадісного існування стариганів, як могло би здатися. Тут можна завести цікаві знайомства і весело провести час. Вам новий досвід, їм – розрада, всім – профіт. Про це ролик Влог Степанича:



Полонені

За інформацією СБУ, станом на сьогодні у полоні терористичних організацій «ДНР» і «ЛНР» утримуються 103 українських військовослужбовці і цивільні особи. Ще десятки українських громадян незаконно утримуються на території Російської Федерації. Всього з 2014 року з полону вдалося звільнити 3215 осіб. 402 людини вважаються зниклими безвісти. Про це нагадують режисери Тарас Підгірняк та Арсеній Бортник.



Підприємництво

У 2017 році в Україні відкрили понад 70 тис. компаній, повідомляє платформа для роботи з відкритими даними Opendatabot. Крім того, за цей рік також створили більше 242 тис. ФОП. Щотижня в Україні реєструється 1366 компаній, а закривається 419. Соціальну рекламу, що закликає до підприємництва, зняв режисер Віктор Масляєв:



Цілу серію роликів про підприємців-східняків молоді рекламісти зняли в межах фестивального проекту «Великі історії малого бізнесу». Один із героїв, Ілля Лазаренко перевідкрив власну студію ландшафтного дизайну у Слов’янську після того, як вибух зруйнував його майданчик для продажу рослин і житловий будинок. Ілля виграв ґрант від Програми розвитку ООН і повністю відновив свою справу. Історію про нього зафільмувала Студія Peredova.



Права людини

В Україні 60% фахівців так чи інакше зіштовхувалися із дискримінацією на роботі. Якщо вам не дають роботу або підвищення через вік, стать, прописку, сексуальну орієнтацію чи інші характеристики, які не мають жодного стосунку до вашої професії, знайте, що це протизаконно, і ви можете подати в суд на горе-працедавця. Ролик на цю тему зняв Максим Сухарєв:



Однією з найпоширеніших дискримінацій на робочому місці є гендерна. Наприклад, в Україні дуже поширена проблема нерівних можливостей у професійному зростанні жінок та чоловіків, так звана «скляна стеля». Це термін американського менеджменту, що описує невидимий та формально ніяк не визначений бар’єр, який обмежує просування жінки службовими сходинками. Наприклад, серед викладачів вишів жінок 70%, а серед деканів їх вже всього 30%, серед ректорів – 7%. На державній службі жінок 70%, а ось на вищих керівних посадах в органах влади їх всього 13%. Коротку замальовку на цю тему зняв Андрій Капріора.



Взаємоповага

Зміни в суспільстві починаються з найпростішого – банальної взаємоповаги. Human Agency створили історію про один непростий похід в магазин: «Деяким людям дуже непросто сказати елементарне “дякую”. Ніби бути ввічливим так складно, як, наприклад, марафон пробігти. Власне так і трапилась наша історія», – розповідає Маша Науменко, співзасновниця агенції.



А Василь Білик розповів, як боротися з «обломами»: «Ми всі хочемо жити в новій країні і по-новому, але не завжди знаємо, як це зробити. І тут спала на думку одна дуже проста теза: та все ж починається з мене! Я не навчуся поважати інших, поки себе не почну поважати. По-справжньому. Тоді й народилася така проста історія про хлопця, який обламав кайф самому собі».






21/08/2019 Номінація від Центру розвитку благодійності на Molodiya Festival’19
21/08/2019 Номінація від ХутроOFF на Molodiya Festival'19
16/03/2019 Академія краудфандингу ПРООН
15/02/2019 Комунікації для бізнесу: безкоштовний тренінг в Маріуполі
15/02/2019 Комунікації для бізнесу: безкоштовний тренінг в Сєвєродонецьку
27/11/2018 Лекція "Де брати гроші для соцпроектів"
26/11/2018 Лекція "Як працювати зі ЗМІ"
25/11/2018 Південці в АТО і УПА: презентація проекту "Поєднані"
06/11/2018 Результати Molodiya Festival 2018
02/04/2018 Триває прийом робіт на Molodiya Festival 2018
28/12/2017 Показ української та світової соцреклами про права людини
17/11/2017 Безкоштовні воркшопи: Промоція соцкампаній у соцмережах
02/10/2017 Molodiya Festival'17: shortlist & Golden Drum selected entries
03/08/2017 Прийом шоурілів на участь у проекті від ПРООН та MF
02/08/2017 Донбасівці у війні за Україну / ВІДЕО / ФОТО
31/07/2017 Прийом робіт на Molodiya Festival’17
03/07/2017 Міністр Ігор Жданов відкрив виставку "Поєднані"
30/06/2017 Результати конкурсу #людиналюдині
28/05/2017 Донбасівці у війні за Україну
25/04/2017 Воркшоп: Як виграти цей бісів фестиваль?