22/02/2017
Показ світової й української соцреклами про захист тварин
21 лютого вперше відбувся показ найцікавішої світової соцреклами про захист тварин в кінотеатрі Планета Кіно.
Ми показали актуальні ролики з усіх куточків світу.
Ми хотіли продемонструвати соціалку, яка направду працює. Минулого року PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Люди за етичне ставлення до тварин) опублікувала відео про «виробництво» ангори (шерсть кроликів, яку здирають практично зі шкірою). Далі зібрала 300 000 голосів під петицією, яка закликає заборонити продаж одягу з цього неетичного матеріалу. В результаті найбільші світові продавці одягу – Mark&Spencer, Topshop, H&M, Inditex (Zara, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull and Bear, Zara Home, Stradivarius) – відмовилися від ангори. Тисячі светрів, пальто і шапок, які залишилися на складах, передали біженцям із Сирії.
В Україні завдяки активності ініціативи UAnimals щодо заборони використання тварин у цирках депутати розглядають одразу кілька тематичних законопроектів.
Організатори:
Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival, що має на меті розвиток та популяризацію української соціальної реклами (проект ВМГО "УНМ").
Зоозахисна ініціатива UAnimals, яка популяризує ідею гуманного ставлення до тварин: відмову від експлуатації звірів у цирках, заборону дельфінаріїв тощо.
|