02/10/2016
Майстер-клас "Соціальна реклама про права людини" від MF та партнерів
30 вересня у рамках конкурсу соціальної реклами про правову спроможність громад було проведено майстер-клас для його учасників. Організатори: Проект "Доступна та якісна правова допомога в Україні", Міжнародний фонд "Відродження", фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival.
Під час майстер-класу піднімались теми: що ми маємо знати про права людини, правосуддя і правову спроможність, щоб зробити дієву соціальну кампанію; що ми маємо знати про соціальну рекламу, щоб не зробити суцільний факап та ін.
Спікери майстер-класу:
Олександр Смірнов, креативний директор 𝗧𝗮𝗯𝗮𝘀𝗰𝗼 𝗚𝗿𝗼𝘂𝗽:
• Як захищати права людини за допомогою соціальної реклами щоб просто не витратити на неї час та гроші;
• Критерії оцінки соціальної реклами, методологія розробки ідей, аналіз кейсів.
Мирослав Лаврінок, в.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги:
• Як реально можна вирішувати життєві проблеми правовими інструментами на противагу корупційним традиціям? Конкретні приклади з роботи системи безоплатної правової допомоги.
Роман Романов, директор Програмної ініціативи Міжнародного фонду Відродження «Права людини та правосуддя»:
• Що таке «правова спроможність» і чому це важливо?
• Як ефективно використовувати міжнародний досвід для посилення правової спроможності громад?
|