23.11.2021
Як пройшов ювілейний Molodiya Festival
У Києві завершився 10-й фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival, який пройшов за фінансової підтримки Міністерства молоді та спорту України. Учасниками стали молоді рекламісти з усього світу, а призові місця розділили 2 українських ролики і один німецький.
Перше місце отримав ролик про тестування косметики на тваринах.
“Це коротеньке відео, яке добре вписується в інстаграм. І саме це робить ролик робочим: клікнуть, бо візуально легко і симпатично; додивляться, бо динамічно і коротко; зрозуміють, бо просто і ясно. Іноді хочеться саме такої соціалки. Однак це зовсім не означає, що тепер ми любимо тільки такі роботи і не чекаємо наступного року чогось хитро викрученого”, – каже співзасновник фестивалю Ігор Мельник.
Друге місце фестивалю отримав ролик організації DOG MA, який закликає усиновлювати безпородних тварин.
На третьому – німецька соціалка про брак питної води у світі.
У категорії постер перше місце отримав плакат про безпечний секс.
“Як говорити з дітьми про секс? Точно не погрозами чи звинуваченнями. Найкраще – їхньою мовою і їхніми жартами. Бо інтерес до сексуальності природній, незалежно від віку. І наша задача – заохотити пам’ятати і про фанову її сторону, і про сторону відповідальності за своє здоров’я”, – пояснює Ігор Мельник.
Серед інших тем, які порушують учасники фестивалю – в’язні Кремля, працевлаштування людей з інвалідністю, расова рівність та ін. Увесь шортлист можна подивитися на сайті.
Руслан Петров, BART AND FINK, ще один член журі, наступного року очікує більшої мультимедійності від учасників: «Більше не стандартних рішень, хочеться щоб проект-ідея, яку запропонує учасник міг розкладатись на різні канали комунікації. Хороший ролик – так, клас, але якщо буде змога цю ідею розкласти на інші канали, щоб зробити якісний піар, подію, перфоманс, діджитал-прояви – це дає більше шансів, що вас почують».
|
|
|
|
|
|
|
|
|