Головна Про організацію Новини Фотогалерея Відео Приєднатися Контакти

 
      Головне меню

Підписка на новини
Ваш e-mail
Фотогалерея
23.11.2021

Як пройшов ювілейний Molodiya Festival

У Києві завершився 10-й фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival, який пройшов за фінансової підтримки Міністерства молоді та спорту України. Учасниками стали молоді рекламісти з усього світу, а призові місця розділили 2 українських ролики і один німецький.

Перше місце отримав ролик про тестування косметики на тваринах.

“Це коротеньке відео, яке добре вписується в інстаграм. І саме це робить ролик робочим: клікнуть, бо візуально легко і симпатично; додивляться, бо динамічно і коротко; зрозуміють, бо просто і ясно. Іноді хочеться саме такої соціалки. Однак це зовсім не означає, що тепер ми любимо тільки такі роботи і не чекаємо наступного року чогось хитро викрученого”, – каже співзасновник фестивалю Ігор Мельник.

Друге місце фестивалю отримав ролик організації DOG MA, який закликає усиновлювати безпородних тварин.

На третьому – німецька соціалка про брак питної води у світі.

У категорії постер перше місце отримав плакат про безпечний секс.

“Як говорити з дітьми про секс? Точно не погрозами чи звинуваченнями. Найкраще – їхньою мовою і їхніми жартами. Бо інтерес до сексуальності природній, незалежно від віку. І наша задача – заохотити пам’ятати і про фанову її сторону, і про сторону відповідальності за своє здоров’я”, – пояснює Ігор Мельник.

Серед інших тем, які порушують учасники фестивалю – в’язні Кремля, працевлаштування людей з інвалідністю, расова рівність та ін. Увесь шортлист можна подивитися на сайті.

Руслан Петров, BART AND FINK, ще один член журі, наступного року очікує більшої мультимедійності від учасників: «Більше не стандартних рішень, хочеться щоб проект-ідея, яку запропонує учасник міг розкладатись на різні канали комунікації. Хороший ролик – так, клас, але якщо буде змога цю ідею розкласти на інші канали, щоб зробити якісний піар, подію, перфоманс, діджитал-прояви – це дає більше шансів, що вас почують».

Збільшити...
Збільшити...
Збільшити...
Збільшити...
Збільшити...
Збільшити...
Збільшити...
Збільшити...


10.05.2022 УНМ підписала відкритий лист до генерального секретаря ООН
15.11.2021 Лекція "Як клімат впливає на нас" на Molodiya Festival'21
14.11.2021 Лекція "Як протистояти хейту" на Molodiya Festival'21
11.11.2021 Лекція "Невроз споживача" на Molodiya Festival'21
10.11.2021 19-20 листопада пройде 10-й Molodiya Festival 2021
12.12.2020 Останній сезон проєкту "Поєднані"
01.12.2020 Поєднані 2020: прем'єра відеопроєкту про військових із центральної та східної України
20.10.2020 Molodiya Festival 2020 оголосив переможців
10.10.2020 Фестиваль соцреклами Molodiya Festival 2020
26.11.2019 Поєднані. Прем'єра відеопроєкту про військових із півдня
25.11.2019 Безкоштовна лекція про рекламу у Facebook для ГО
25.11.2019 Let's try to talk with media: безкоштовна лекція про комунікації для ГО
01.11.2019 Великі історії малого бізнесу 2019. Прем’єра фільмів
11.10.2019 25-27 жовтня пройде міжнародний фестиваль соцреклами Molodiya Festival'19
21.08.2019 Номінація від Центру розвитку благодійності на Molodiya Festival’19
21.08.2019 Номінація від ХутроOFF на Molodiya Festival'19
16.03.2019 Академія краудфандингу ПРООН
15.02.2019 Комунікації для бізнесу: безкоштовний тренінг в Маріуполі
15.02.2019 Комунікації для бізнесу: безкоштовний тренінг в Сєвєродонецьку
27.11.2018 Лекція "Де брати гроші для соцпроектів"
26.11.2018 Лекція "Як працювати зі ЗМІ"
25.11.2018 Південці в АТО і УПА: презентація проекту "Поєднані"
06.11.2018 Результати Molodiya Festival 2018
02.04.2018 Триває прийом робіт на Molodiya Festival 2018
02.02.2018 12 українських роликів, які ви забули подивитися у 2017
28.12.2017 Показ української та світової соцреклами про права людини