20.10.2020
Molodiya Festival 2020 оголосив переможців
Фестиваль соцреклами Molodiya Festival щойно завершився і вже оголосив прийом робіт на наступний рік. Організатори діляться найцікавішими роботами та закликають створювати ролики на актуальні для України й світу теми.
До шорт-листа потрапили ролики з різних країн: Австралії, Португалії, Італії, Індонезії, Угорщини, Індії, Ірану, Білорусі та України.
Основні теми - відповідальне споживання природних ресурсів, секс-просвіта, донорство органів, дестигматизація ВІЛ-інфікованих, вчасне діагностування хвороб і багато інших.
«Нам хочеться, аби магія реклами продавала не тільки тренінги для успішного успіху, а й розв'язувала соціальні проблеми. Нам усім жити у цій країні й на цій планеті, тож якщо маєте хист та трохи часу змінити щось на краще – ласкаво просимо!» – коментує співзасновник фестивалю Ігор Мельник.
Переможці фестивалю:
1 місце – BAYDUZHE 1 / Соціальна реклама про вибори, BAYDUZHE 2 / Соціальна реклама про вибори.
2 місце – DOG MA – Забий на породу / Соціальна реклама про адопцію тварин.
Найближчим часом переможці отримають грошові бонуси, ротацію на телеканалах, у кінотеатрах та офлайнових подіях.
З правилами подання роботи на Molodiya Festival 2021 можна ознайомитися на сайті.
|