11.11.2021
Лекція "Невроз споживача" на Molodiya Festival'21
20 листопада на фестивалі соціальної реклами психологиня Світлана Чуніхіна розповість, чому ми купуємо не те, чого потребуємо.
Який внесок робить реклама у поглиблення соціально-психологічних проблем суспільства? В лекції поговоримо про абсолютизацію позитивних емоцій, експлуатацію соціальних страхів у політичній рекламі, примус споживача до відчуження від аутентичного досвіду.
Лекторка: Світлана Чуніхіна, членкиня Національної психологічної асоціації, політична психологиня, консультантка з політичних комунікацій, заступниця директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, віце-президентка Асоціації політичних психологів України, колумністка видань Фокус, Liga.Net, Факти ICTV, кандидатка психологічних наук.
.
.
Коли: 20 листопада
О котрій: 15:00
Де: Arsenal XXII, вул. Московська, 8
.
Вхід вільний, за попередньою реєстрацією.
.
Фестиваль проходить за фінансової підтримки Міністерства молоді та спорту України.
|