08/06/2015
Active citizens: конкурс соціальної реклами
Британська Рада в Україні започатковує спеціальну відзнаку «Активні Громадяни» в рамках Molodiya Festival. Активісти Ukrainian People's Youth долучились до організації
Британська Рада в Україні запрошує створити соціальну рекламу про громадські ініціативи та позмагатися за призовий фонд у розмірі 10 000 грн.
У категорії «Активні Громадяни» приймаються відео про вже існуючий або запланований соціальний проект, діяльність молодих організацій, реформи на рівні громад/областей/усієї країни, а також про будь-які інші починання, які об'єднують людей та розвивають громадянське суспільство.
Переможці у категорії «Активні Громадяни» отримають призи у розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця відповідно від партнера Molodiya Festival – Британської Ради в Україні.
Вимоги до відео: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж - до 1 хв.; кількість робіт від одного учасника - необмежена.
Дедлайн – 15 вересня 2015 р.
«Активні громадяни» - програма Британської Ради для молоді у галузі міжкультурного діалогу і соціального розвитку, яка сприяє соціальним змінам і розбудові мережі молодіжних лідерів, побудові відносин між людьми на засадах рівності та рівних можливостей, вміння вести безконфліктний діалог.
Нагадуємо також, що триває прийом робіт до загального конкурсу фестивалю на будь-яку соціальну тематику, призовий фонд якого становить 20 000 грн.
Подати заявку можна на сайті фестивалю.
|