31/03/2015
ЗМІ про нас: Фестиваль соціальної відеореклами в Одесі.
"29 березня в Одесі відбувся показ найкращих робіт всеукраїнського фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival", - пише інформаційний міський портал "Одесская жизнь".
Тематика роликів – найрізноманітніша: «зависання» в соцмережах, безпечний секс, проблеми самореалізації, пропаганда усиновлення дітей й етичного ставлення до тварин, заклик допомогти армії".
«Наша ціль – показати, що українці навчились робити якісний, актуальний і цікавий відеопродукт, який запросто складе конкуренцію світовій соціальній рекламі», - говорить співорганізатор Наталя Шевчук.
Серед показаних робіт і фільм одесита, режисера Сергія Пудіча, який отримав на фестивалі спеціальний приз від National Geographic Україна за найкращу екороботу.
«Тема екології для мене дуже важлива, це навіть не пам'ятаю який по рахунку мій фільм про проблему забруднення навколишнього середовища», - каже Сергій.
Він закликав одеських режисерів вже думати над сценаріями своїх роликів для майбутнього фестивалю.
Так, на сайті фестивалю можна заповнити заявку учасника й поборотися за грошовий призовий фонд.
|