16/02/2015
ЗМІ про нас: Українська соціальна реклама на рівні зі світовою.
Фестиваль соціальної відеореклами в Чернігові. Фестиваль Molodiya Festival продовжує мандрувати Україною.
Така собі культурна Мекка для прогресивної молоді Чернігова базується в підвалах Чернігівського обласного художнього музею імені Григорія Галагана.
Концерти, виставки сучасного мистецтва, перформанси, кінопокази... А цими вихідними у стінах музею пройшов мандрівний фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival. Кілька десятків добірних українських робіт плюс десяток найтитулованішої світової соціальної реклами – така програма фестивалю.
Тематика робіт найрізноманітніша: допомога армії, здоровий спосіб життя, етичне ставлення до тварин тощо. Звучала й актуальна нині тема донорства.
У своєму менш як хвилинному ролику "15" херсонський режисер Олександр Юдін натякнув на трагікомічну і не надто романтичну історію стосунків чоловіка та неповнолітньої дівчинки.
Про те, якою має бути дієва соціальна реклама, говорили в кулуарах після показу.
"Соціальна реклама має розвиватись у європейському ключі. Шокуюча соціальна реклама – цей сегмент не зайнятий в українському медіапросторі. Єдиною спробою реалізації концепції шокуючої реклами в Україні була кампанія "Мамо, чому я урод?" – каже культурний діяч Павло Зуб’юк.
"Нешокуюче не переконає. Просто показати мотоцикл зі значком "Не перевищуй швидкості!" не мотивує. Треба показати роздовбаний байк у кишках і кров’яці з підписом "Осьо радій: тепер ти виглядаєш круто", – вважає Павло.
Організатори ж фестивалю закликають режисерів не забувати і про гумор.
"Можливо, добре пожартувавши, ти переконаєш менше, ніж показавши нутрощі, але добрим стьобом привернеш увагу до проблеми. Дотепна реклама запам’ятовується, переказується і перепощується, а відтак увага до проблеми збільшується", – каже організатор Molodiya Festival Ігор Мельник.
"Рівень українських робіт приємно вразив. Чесно, очікував чогось більш посереднього. Приємно бачити значні позитивні зрушення на шляху подолання прірви між українським і світовим продуктом. Українським режисерам хотілося б побажати більш чіткого визначення ідеї, лаконічності та чимбільше гумору. Ну і, звісно ж, наснаги та достойного фінансування", – резюмує куратор показу Дмитро Янчук.
|