Головна Про організацію Новини Фотогалерея Відео Приєднатися Контакти

 
      Головне меню

Підписка на новини
Ваш e-mail
Новини
16/02/2015

ЗМІ про нас: Українська соціальна реклама на рівні зі світовою.

Збільшити...

Фестиваль соціальної відеореклами в Чернігові. Фестиваль Molodiya Festival продовжує мандрувати Україною.

Така собі культурна Мекка для прогресивної молоді Чернігова базується в підвалах Чернігівського обласного художнього музею імені Григорія Галагана.

Концерти, виставки сучасного мистецтва, перформанси, кінопокази... А цими вихідними у стінах музею пройшов мандрівний фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival. Кілька десятків добірних українських робіт плюс десяток найтитулованішої світової соціальної реклами – така програма фестивалю.

Тематика робіт найрізноманітніша: допомога армії, здоровий спосіб життя, етичне ставлення до тварин тощо. Звучала й актуальна нині тема донорства.

У своєму менш як хвилинному ролику "15" херсонський режисер Олександр Юдін натякнув на трагікомічну і не надто романтичну історію стосунків чоловіка та неповнолітньої дівчинки.

Про те, якою має бути дієва соціальна реклама, говорили в кулуарах після показу.

"Соціальна реклама має розвиватись у європейському ключі. Шокуюча соціальна реклама – цей сегмент не зайнятий в українському медіапросторі. Єдиною спробою реалізації концепції шокуючої реклами в Україні була кампанія "Мамо, чому я урод?" – каже культурний діяч Павло Зуб’юк.

"Нешокуюче не переконає. Просто показати мотоцикл зі значком "Не перевищуй швидкості!" не мотивує. Треба показати роздовбаний байк у кишках і кров’яці з підписом "Осьо радій: тепер ти виглядаєш круто", – вважає Павло.

Організатори ж фестивалю закликають режисерів не забувати і про гумор.

"Можливо, добре пожартувавши, ти переконаєш менше, ніж показавши нутрощі, але добрим стьобом привернеш увагу до проблеми. Дотепна реклама запам’ятовується, переказується і перепощується, а відтак увага до проблеми збільшується", – каже організатор Molodiya Festival Ігор Мельник.

"Рівень українських робіт приємно вразив. Чесно, очікував чогось більш посереднього. Приємно бачити значні позитивні зрушення на шляху подолання прірви між українським і світовим продуктом. Українським режисерам хотілося б побажати більш чіткого визначення ідеї, лаконічності та чимбільше гумору. Ну і, звісно ж, наснаги та достойного фінансування", – резюмує куратор показу Дмитро Янчук.



25/12/2015 Змінює, будує, перемагає: мотивуюче відео про українську молодь
20/10/2015 Лекції з проект-менеджменту
16/10/2015 Відкриття пам'ятної дошки на честь першого здійняття українського стягу
08/06/2015 Active citizens: конкурс соціальної реклами
19/05/2015 Конкурс на найкращий сценарій соціальної відеореклами
05/05/2015 Ukrainian People's Youth виграла ґранти під два всеукраїнські проекти
31/03/2015 ЗМІ про нас: Фестиваль соціальної відеореклами в Одесі.
09/03/2015 Переможців конкурсу соцреклами на тему євроінтеграції визначено
03/03/2015 ЗМІ - Європейська правда: "Конкурс соціального відео з євроінтеграції – відкритий перегляд
28/02/2015 Соціальна відеореклама в Чернігові
20/01/2015 Соціальна відеореклама в Херсоні
15/01/2015 MOLODIYA FESTIVAL вирушає до Херсону
20/12/2014 ЗМІ про нас: У Запоріжжі пройшов фестиваль соціальної відеореклами MOLODIYA FESTIVAL
03/11/2014 8 листопада - фінал фестивалю соціальної відеореклами
23/09/2014 Найкраща світова соціальна реклама від УНМ
10/09/2014 Molodiya festival на ГОГОЛЬFEST-2014
05/06/2014 Соціальну рекламу від УНМ транслюють на Майдані Незалежності
27/04/2014 Соціальну рекламу від УНМ побачили у Кривому Розі
23/04/2014 УНМ запросили для експертної оцінки соціального кіно
18/04/2014 Molodiya Festival їде в Кривий Ріг