Головна Про організацію Новини Фотогалерея Відео Приєднатися Контакти

 
      Головне меню

Підписка на новини
Ваш e-mail
Новини
09/03/2015

Переможців конкурсу соцреклами на тему євроінтеграції визначено

Збільшити... Збільшити... Збільшити...

6 березня відбулася церемонія нагородження фіналістів та переможців конкурсу соціальної відеореклами на тему євроінтеграції. Організатори – фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival (проект ВМГО "УНМ") та проект «Сильніші разом».

Загалом, на фестиваль надійшло близько 50 робіт із усієї України. До фіналу потрапили 18. Прийом робіт тривав півтора місяці.

1 місце та винагороду у 8 000 грн. отримав Андрій Бут із роботою "Київ vs. ЄС".
2 місце та винагороду у 5 000 грн. одержав Михайло Маслобойщиков за ролик "Технології".
3 місце та винагороду у 3 000 грн. здобув Роман Майданюк своєю рекламою "Є в кожному".

Спеціальну відзнаку і винагороду у 2000 грн. від Посольства Великої Британії в Україні отримала соціальна відеореклама "Statistics" Ростика Сорокового та Романа Петричковича.

Зараз триває боротьба за ще одну з відзнак. 2000 грн. отримає ролик, котрий набере найбільшу кількість переглядів на YouTube каналі ініціативи "Сильніші разом". Переглядайте, коментуйте, перепощуйте, що сподобалось. Кінцева дата підрахунку результатів - 22 березня 2015 року о 23:59.

«Для нас вже не є сюрпризом висока якість робіт, що надходять. Хочеться, щоб нас дивували влучністю помічених проблем в українському суспільстві, які гальмують нашу інтеграцію до європейської спільноти. Хочемо бачити більше робіт, які б продумувались режисерами не тільки з позиції постановки правильного питання, а й з боку конструктивних пропозицій вирішення тих чи інших проблем, що уповільнюють наш розвиток», – каже один з організаторів Ігор Мельник.

Конкурс пройшов за фінансової підтримки посольства Великої Британії та посольства Швеції в Україні.

В журі – заступник Посла Великобританії Мартін Дей, кінокритик Володимир Войтенко, редактор "Європейської правди" Сергій Сидоренко, музикант Олександр Положинський, актор театру "ДАХ" Максим Демський, режисер Дмитро Сухолиткий-Собчук, голова Seed Forum Ukraine Foundation Дмитро Подолєв, письменник Олександр Михед та президент Міжнародної громадської організації "CinemaHall" Ілля Свідлер.

Організатори дякують інформаційним партнерам та головному інформаційному партнеру – виданню "Європейська правда" зокрема, також нашому партнерові – центру ІТ підприємництва iHUB, що сприяє розвитку молодих та інноваційних стартапів. Окрім того дякуємо журі конкурсу та волонтерам!

Особлива подяка за ілюстрації до поліграфії – Oleksiy Zaitsev Illustration.



27/09/2016 Ігор Мельник: як запустити соціальний проект
16/05/2016 Real history of Ukraine: Крим
17/03/2016 "Українське кіно є, просто його потрібно стимулювати"
25/12/2015 Змінює, будує, перемагає: мотивуюче відео про українську молодь
20/10/2015 Лекції з проект-менеджменту
16/10/2015 Відкриття пам'ятної дошки на честь першого здійняття українського стягу
08/06/2015 Active citizens: конкурс соціальної реклами
19/05/2015 Конкурс на найкращий сценарій соціальної відеореклами
05/05/2015 Ukrainian People's Youth виграла ґранти під два всеукраїнські проекти
31/03/2015 ЗМІ про нас: Фестиваль соціальної відеореклами в Одесі.
03/03/2015 ЗМІ - Європейська правда: "Конкурс соціального відео з євроінтеграції – відкритий перегляд
28/02/2015 Соціальна відеореклама в Чернігові
16/02/2015 ЗМІ про нас: Українська соціальна реклама на рівні зі світовою.
20/01/2015 Соціальна відеореклама в Херсоні
15/01/2015 MOLODIYA FESTIVAL вирушає до Херсону
20/12/2014 ЗМІ про нас: У Запоріжжі пройшов фестиваль соціальної відеореклами MOLODIYA FESTIVAL
03/11/2014 8 листопада - фінал фестивалю соціальної відеореклами
23/09/2014 Найкраща світова соціальна реклама від УНМ
10/09/2014 Molodiya festival на ГОГОЛЬFEST-2014
05/06/2014 Соціальну рекламу від УНМ транслюють на Майдані Незалежності